Bejelentkezés       Regisztráció Jelszóemlékeztető
 
Papírrex Nyomdaipari Kft.
Kereső
 
 
  • Házhozszállítás
  • Személyes átvétel
  • Tinta és toner kereső
  • Munkavédelmi matricák
Termékeink

Kosár részletes » Rendelés feladása »

Vásárlási feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Green Office Store Kft. (Székhely: 1139 Budapest, Hajdú u. 42 fszt. 12.; továbbiakban: Szolgáltató) és az elektronikus szolgáltatást igénybe vevő vásárló (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (továbbiakban: Felek)

Az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak egyes pontjai eltérhetnek vagy nem vonatkozhatnak azon Partnereinkre, akikkel a Green Office Store Kft. egyéni megállapodás alapján egyedi feltételekkel beszállítói szerződést köt. 

1. Magunkról

1.1. A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Vásárlóink minél egyszerűbben megtalálhassák, kiválaszthassák és megvásárolhassák a keresett terméket. A webáruház funkcióit igyekeztünk a felmerülő igényekhez igazítani, és ezen túlmenően próbáljuk megkönnyíteni, segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Vásárlóinknak a lehető legtöbb információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.

1.2. A webáruházat az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Ektv.”) alapján szolgáltatóként társaságunk működteti.

1.3. Társaságunk Ektv 4.§-ban előírt kötelező adatszolgáltatása a 2. menüpontban található.

1.4. Webáruházunk biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent Vásárlóinkra kockázatot, azonban javasoljuk az alábbi óvintézkedéseket: vírus és spyware védelmi szoftverek használata friss adatbázissal, az operációs rendszer biztonsági frissítéseinek telepítése.

1.5. Webáruházunk termékkínálata: irodaszerek, irodatechnikai eszközök, adattárolók, számítástechnikai kiegészítők, nyomtató kellékanyagok, prezentációs eszközök, irodai kisgépek, irodai papíráruk, irodai kiegészítők, írószerek, irodabútorok, csomagoló és postázó anyagok, takarító és tisztító eszközök, konyhai termékek, munkav
édelmi eszközök, reklámajándékok, iskolaszerek. A megjelenített termékek házhoz szállítással és személyes áruátvétellel is megrendelhetőek, erről bővebb információ a 8. és 9. pontban olvasható.

2. Tájékoztató adatok

Green Office Store Kft.
székhelye: 1139 Budapest, Hajdú u. 42 fszt. 12
telephelye: 1139 Budapest Hajdú utca 42.földszint 12. 
cégjegyzékszám:13-09-151534 Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
adószám: 23589681-2-41
bankszámlaszám: K&H Bank 10400205-50526650-81821003
telefon: +36 |1| 780-4881
fax: +36 |1| 785-1404
e-mail: info@greenofficestore.hu
elektronikus ügyfélszolgálat: info@greenofficestore.hu
telefonos ügyfélszolgálat: +36 |1| 780-4881


3. Vásárlóinkról
 

3.1. Webáruházunkban megtalálható bármely áru vásárlója lehet bármely, szolgáltatásainkat igénybe vevő természetes személy, jogi személy és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet.

3.2. Leendő vásárlóinkat kérjük, hogy első vásárlásuk előtt regisztrálják magukat. A regisztrációval vásárlónk tudomásul veszi a „Vásárlási feltételekben” foglaltakat. A vásárláshoz nem kötelező a regisztráció, a nem regisztrált vásárló a megrendelés leadása előtt a „Vásárlási feltételek” elfogadásával tudja elküldeni megrendelését.

3.3. Ha vásárlónk elfelejti jelszavát, kérésére újra rendelkezésre bocsátjuk. A jelszó átadásából, illetéktelen személy általi felhasználásából eredő károkért a jelszó tulajdonosát terheli felelősség. A hibás regisztrációs lapok elküldéséből keletkező károkért a szolgáltató nem vállal felelősséget.

4. Vásárlás, megrendelés


A webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a „Minden adat rendben van, kérem a rendelés felvételét!” ikonra kattintás megerősítésével jön létre. A felek között ily módon, magyar nyelven létrejött szerződés, írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 3 (három) hónapig őrzi. A rendelések feldolgozása munkanapokon történik 8,30-17,00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon vagy e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2 munkanapon belül. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A megrendelés pontos menetéről a webáruház főoldalának alján a "Hogyan tudok rendelni" menüpontban részletes tájékoztatást adunk.

5. Jogi és e-környezet


Webáruházunkból történő vásárlásokat az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény Ektv. továbbá a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Korm.rendelet, a fogyasztóvédelemről  szóló 1997.évi CLV. törvény, valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959.évi IV.törvény szabályozza.  

6. Árak

6.1. Webáruházunkban feltüntetett valamely szolgáltatásunk akkor ingyenes, ha az külön feltüntetésre kerül, ellenkező esetben annak igénybe vételéért minden esetben az ott feltüntetett ellenértéket kell vásárlónknak megfizetni. Társaságunk szabadon élhet az árváltoztatás jogával. Az árváltozások akkor lépnek életbe, amikor a webáruházban online megjelennek. A közölt árak az ÁFA összege nélkül (nettó) és az ÁFA összegével együtt (bruttó) is feltüntetésre kerülnek. Az árak minden esetben a Magyar Köztársaság törvényes fizetőeszközében kerülnek megállapításra. A közölt árak a házhoz szállítás költségeit nem tartalmazzák! Házhoz szállítás esetén csomagolási költséget nem számítunk fel. Az akciós árak mindig a készlet erejéig, illetve az akció időtartamáig érvényesek!

6.2. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a vásárló elállhat vásárlási szándékától.

6.3. Webáruházunkban minden egyes terméknél szerepel egy „készpénzes” és egy „lista” ár, valamint árakció esetében egy „akciós ár”. A „készpénzes” ár készpénz fizetés, utánvétes fizetés, előre átutalásos fizetés és 24 órán belül teljesített átutalásos fizetés esetén érvényes. A „lista” ár előre megállapodott határidejű banki átutalásos fizetés esetén érvényes. Az „akciós” ár a készlet erejéig, illetve az akció időtartamáig érvényes, bármely fizetési mód esetében. Fizetési feltételeink bővebben a 7. menüpontban olvashatók.  

7. Fizetési feltételek

Készpénzes fizetés: Készpénzes fizetésnek számít az áruátvételkor kiegyenlített (utánvét is), az előre utalásos, valamint a 24 órán belül teljesített átutalásos fizetés is. /Készpénzes ár/

Utánvét: Kiszállításkor az áru ellenértéke a futárnak készpénzben fizetendő. A készpénzfizetési számlát a csomag tartalmazza. /Készpénzes ár/

Előre utalás: A megrendelést követően a szolgáltató átutalásos számlát állít ki, ennek másolatát e-mailben eljuttatja a megrendelőnek. Amikor a fizetendő összeg megérkezik a szolgáltató bankszámlájára, a szolgáltató intézkedik a megrendelt termékek kiszállításáról, a számla eredeti példányát pedig a csomag tartalmazza. /Készpénzes ár/

Átutalás: Amennyiben az ügyfél utólagos banki átutalással kíván fizetni, úgy a Szolgáltató ebben az esetben új ügyfelek esetében fenntartja magának a jogot, hogy azt az első 3 megrendelésnél nem teszi lehetővé, hanem a szállítással egyidejű készpénzes vagy előre utalásos fizetést alkalmaz (kivéve egyéni megállapodás alapján), majd az üzleti kapcsolat elmélyülésével az Ügyfél kérésére lehetőség van banki átutalásos fizetésre is, mely a megállapított hitelkeret összegéig, valamint előre megállapodott határidővel történik. Amennyiben egy Ügyfélnek lejárt, kifizetetlen számlája van, annak kiegyenlítéséig csak készpénzes vagy előre utalásos fizetéssel szolgálja ki a szolgáltató. Késedelmes fizetés esetén a szolgáltató a törvényben előírt mértékű késedelmi kamatot számolja fel! /Lista ár/ 


8. Személyes áruátvétel
, raktárkészlet

8.1. A webáruházban megjelenő termékeket nem tartjuk raktáron, nincs üzlethelyiségünk, ezért kizárólag megrendelés esetén vásárolhatóak meg. Termékeink beszerzési idejéről Ügyfélszolgálatunk pontos információt ad.

8.2. Vásárlóinknak lehetőséget biztosítunk a megrendelések személyes átvételére ügyfélszolgálati irodánkban.Címünk: 1139, Budapest Hajdú utca 42. földszint 12. nyitva tartás: H-CS: 8,30-17:00; P: 8,30 - 16:00 Szo-V: Zárva. Tel.: +36 |1| 780-4881, info@greenofficestore.hu  A megrendelés leadása után az átvétel lehetséges idejéről minden esetben telefonon vagy e-mailben értesítjük Vásárlóinkat. Cégünk bemutatótermet, mintaboltot nem üzemeltet ezért a webáruházban található termékek kipróbálására, megtekintésére irodánkban nincs lehetőség, csak a megrendelt termékek személyes átvételére. Ügyfélszolgálati irodánkban készpénz fizetéssel, illetve szerződött partnereink esetében átutalásos fizetési móddal vehetik át a megrendelt termékeket.


9. Házhoz szállítás feltételei és díjai országosan

9.1. A megrendelt termékeket a megrendelést követő 24-48 órán belül házhoz szállítjuk saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, amennyiben a megrendelt termékek rendelkezésünkre állnak. Ettől eltérő esetben a szállítás pontos idejét egyeztetjük Vásárlóinkkal. A hétvégén vagy ünnepnapokon érkezett megrendelés a munkaszüneti napot követő első munkanapon számít beérkezettnek.

1. A nettó 30.000 Ft (bruttó 37.500 Ft) feletti megrendelések kiszállítása ingyenes*.
2. A nettó 30.000 Ft (bruttó 37.500 Ft) alatti megrendelések kiszállítási díja: 2040 Ft+Áfa (bruttó 2590 Ft)*

*A fenti díjak Budapest közigazgatási határain belül egyszeri kiszállításra vonatkoznak!

*A fenti díjak nem vonatkoznak papír tömegáru kiszállítására és a 30 kilogrammnál nehezebb, valamint a 2 méternél nagyobb termékekre. Ezek szállítási díját a megrendelést követően egyeztetjük Vásárlóinkkal.

9.2. A szerződésben vállalt határidőn belül történő teljesítésért mindent megteszünk. Ha a szerződést ennek ellenére mégsem tudjuk teljesíteni, mert az áru mégsem áll rendelkezésre, haladéktalanul tájékoztatjuk vásárlónkat, és részére a már megfizetett összeget visszatérítjük. Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a szolgáltatót kártérítési kötelezettség nem terheli.

9.3. A megrendelés napján érvényes árlista az irányadó, a szerződéses ár a rendelés visszaigazolásban szereplő, illetve a vásárlás előtt visszaigazolt ár. A várható szállítási napon kérjük tegye lehetővé a futárnak, hogy a megrendelt termékeket átadhassa. A kiszállítások munkanapokon 8-18 óra között kerülnek teljesítésre.

9.4. A szállítási költség a megrendelőt terheli. Ennek összege a választott szállítási mód és a rendelés összegének függvényében változik. Erre vonatkozó információink a 9.1. menüpont alatt találhatóak. Házhoz szállítás esetén a szállítási költségen kívül csomagolási költséget nem számítunk fel.

9.5. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kiszállító előtt szíveskedjék megvizsgálni, és ha sérült, a probléma megoldása érdekében hívják az ügyfélszolgálatot.

9.6. Észrevételek és reklamációk a szállítmányokkal kapcsolatban: bármilyen reklamációval, garanciális igényérvényesítéssel kapcsolatban fordulhat hozzánk levélben és személyesen is. Ügyfélszolgálatunk elérhetősége a 12. menüpont alatt található.

10. Jótállás, Szavatosság, Garancia

10.1. Webáruházunk kizárólag jó minőségű, hibátlan termékeket forgalmaz. Az egyes termékek forgalmazása mindenben megfelel a hatályos magyar jogi előírásoknak. Az általunk eladott termékekre biztosítjuk a vásárláskor hatályban lévő jogszabályokban előírt szavatosságot és jótállást. A garanciális igényt az ügyfélszolgálatnál kell bejelenteni.

10.2. A webáruházunkban forgalmazott bizonyos tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet utasításai az irányadóak. A 72 órás cseregaranciával élhet a vásárló, ha a rendeltetésszerű  használatot a meghibásodás akadályozza. A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.

11. Árutájékoztató

11.1. A webáruházban minden forgalmazott áru képe és lényeges tulajdonságait feltüntető termékleírása – ha van ilyen – az áru használatára vonatkozó speciális utasítás, illetve az áru használatával járó esetleges veszélyekről szóló tájékoztató megtalálható. Vásárlónk megrendelésének visszaigazolásával egyidejűleg írásbeli tájékoztatót is kap a Korm.r. által előírt 2.§-a szerinti kötelező tartalommal. Az írásbeli tájékoztató tartalmazza a vállalkozás azonosításra alkalmas adatai mellett, a kiválasztott termék lényeges jellemzőit, az árát, annak járulékos terheit, esetleges szállítási illetve postaköltségét, továbbá a szállítás és teljesítés feltételeit, tájékoztatást tartalmaz a vállalkozás ajánlati kötöttségének idejéről, illetve a fizetési-, és egyéb szerződési-, feltételekről, továbbá az elállás jogáról. A termékek adatlapján megjelenített képek esetenként eltérhetnek a valóságtól vagy illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

11.2. A forgalmazott termékek – ahol ezt a hatályos jogszabályok előírják – magyar nyelvű árutájékoztatóját és használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze ügyfélszolgálatunknál, pótoljuk.

11.3. Amennyiben a webáruházunkban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a portálon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

12. Ügyfélszolgálat


Cégünk a vevői igények kielégítésére ügyfélszolgálatot működtet, amelyet a vevők a következők szerint érhetnek el:
Ügyfélszolgálati iroda helye: 1139 Budapest Hajdú utca 42.földszint 12. 
Ügyfélszolgálat nyitva-tartása: H-CS: 8,30-17:00; P 8,30-16,00; Szo-V: Zárva.
Postacím: 1139 Budapest Hajdú utca 42. földszint 12.
Telefon: +36 |1| 780-4881
Fax: +36 |1| 785-1404
E-mail: info@greenofficestore.hu
Telefonos ügyfélszolgálat: +36 |1| 780-4881
Webcím: www.toner-sos.hu , www.greenofficestore.hu

13. Vevő elállási joga


13.1. Amennyiben vásárlónk természetes személyként regisztrált/vásárolt, a szerződéstől számított 8 (nyolc) munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállás joga attól a naptól kezdődően gyakorolható, amikor a vásárló az árut átvette. Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek a vásárlót terhelik (visszaküldési cím: Greeen Office Store Kft. 1139 Budapest, Hajdú utca 42.) Webáruházunk az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 (harminc) napon belül téríti vissza. 

13.2. Vásárlónk nem gyakorolhatja az elállás jogát: olyan áru értékesítése esetén, amely a vásárló személyéhez kötött, illetve amelyet a vásárló kifejezett utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, hang-, kép- illetve számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetén, ha a csomagolást a vásárló már felbontotta.  17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet 5. §-ban foglaltak szerint. Az elállási jog gyakorlása során a megrendelő jóhiszeműen köteles eljárni, az elállási jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni, ezen jog gyakorlása nem vezethet a joggal való visszaéléshez a megrendelő részéről (Polgári törvénykönyv 5. §.).

14. Az e-szerződésről


14.1. Az e-szerződés megkötésének, illetve magának a szerződésnek a nyelve magyar.

14.2. A szerződéskötéshez szükséges, egymásra épülő technikai lépéseket a rendszer automatikusan kínálja fel vásárlóinknak. A folyamatot a vásárló a megrendelés elküldéséig bármikor megszakíthatja. A megrendelés elküldését megelőzően vásárlóinknak lehetősége nyílik az általa bevitt adatokat ellenőrizni és az esetleges adatbeviteli hibákat javítani. Vásárlónk által elküldött megrendelés szerződéskötésre irányuló jognyilatkozatnak minősül. Az e-szerződés akkor jön létre, amikor a megrendelés általunk történő visszaigazolása vásárló partnerünkhöz általa hozzáférhetően megérkezik. Amennyiben ez a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül sem érkezik meg, partnerünk mentesül az ajánlati kötöttség alól.

14.3. A megrendelés és a visszaigazolás útján létrejött e-szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amit a webáruház iktat és archivál, az utóbb, 3 hónap időtartamon belül hozzáférhető.

14.4. A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek értékhatártól függően a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.

15. Szerzői jogok, adatvédelem


15.1. A webáruház oldalain található összes adat, információ és a honlap design-ja, felépítése a honlapon látható formában szerzői jogi védelem alatt áll. Ezen elemek jogtulajdonosi hozzájárulás nélküli felhasználása a szerzői jogok megsértése miatti jogkövetkezményekkel jár.

15.2. Az ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései az irányadóak. A rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat harmadik félnek nem adja ki. Társaságunk a webáruház üzemeltetőjeként az oldalak használata során, betartja a vonatkozó adatvédelmi törvények és rendelkezések előírásait.

Bízunk a kölcsönösen előnyös együttműködésben!

Partnereink

Látogassa meg papirrex.hu a ShopMania weboldalon
NetGo.huStick It!B.S.A.M.RG MániaCylex Silver Díj